TEMA: En verden af AI

I dette tema sætter vi fokus på AI fra forskellige perspektiver. Du kan blandt andet blive klogere på teknologien, hvordan din organisation kommer i mål med AI excellence og governance, brugen af AI til at understøtte processer inden for HR og kundeservice og meget andet. Gå på opdagelse i underemnerne nedefor.

AI in practice: Generating value with AI

Applied AI - Generating value with AI

Explore AI and its potential and gain insight into real life cases on how to generate real and measurable value with AI.
Explainable AI - building trust in AI

Explainable AI - building trust in AI

As we are becomingmore dependent on AI and the predictions it gives us for decision making, the need for transparency and the ability to verify the model ethics, trustworthiness, and transparency including the data used in developing the models also rises. 
AI Governance - Achiving regulatory excellence

AI Governance - Achiving regulatory excellence

Learn about the challenges for everyone who wants to get started with AI. The focus of the talk is on public opinions toward AI as well as the guidelines and regulations on AI ethics, trustworthiness, and robustness.
Francesco Lapenta

The Global AI Race – geopolitical dimensions of the AI race and the human-centric model

Francesco Lapenta, John Cabot University, fortæller om, hvordan de globale geopolitiske dimensioner af kunstig intelligens, og de bagvedlæggende kræfter, ser ud.
Kom i gang med kunstig intelligens

Kom i gang med kunstig intelligens

Se med og få konkrete værktøjer som du kan bruge til at bygge AI med.
ML til forbedring af datakvalitet

Machine Learning til forbedring af datakvalitet

Datakvalitet er en udfordring for både større og mindre organisationer og virksomheder, der ønsker at realisere værdien ved at blive en data-dreven organisation. Manglen på data af tilstrækkelig høj kvalitet resulterer i udfordringer i at implementere Machine Learning og AI.
Tekstanalyse med AI

Tekstanalyse med AI

I takt med at en større og større andel af verdens tilgængelige data findes i ustruktureret format er det blevet muligt at træne nogle meget præcise AI modeller til tekstanalyse. Hør hvad der kendetegner de forskellige muligheder, og hvordan du identificerer, hvilke valg du bør tage i netop din konkrete situation.
Email bots med kunstig intelligens

Email bots med kunstig intelligens

Kunstig intelligens kan nu bruges til at automatisere virksomhedens indkomne e-mails. I webinaret viser vi, hvordan det virker, hvad e-mail bots kan og hvordan du kommer i gang.
Jens Kristian Kristensen

Oplæg: Kunstig intelligens og beslutningsstøtte i den offentlige sektor

Jens Kristian Kristensen, projektleder i Frederiksberg Kommune, giver fire tips til hvordan man kan bruge kunstig intelligens til beslutningsstøtte.
Next generation chatbot

Next Gen Chatbots

Kunstige intelligenser er alle vegne, og bliver konstant klogere og klogere. Hør mere om rejsen fra de første chatbots, over voicebots og nu mod digitale mennesker!
Meeri Haatajam

AI transparency and public algorithm registers

Meeri Haatajam, CEO & Co-founder, Saidot, fortæller om AI-gennemsigtighed og offentlige algoritmeregistre og grunden til, at vi skal have fokus på dette.
Jesper, Morten, Sasmita

Talks and Reflections: AI and ML in practice - getting the right data running

Morten Thaarup, DMI, Jesper Schleimann, SAP & Sasmita Kusumastuti, Assistant professor, Købehavns Universitet, præsenterer hver især en case omkring kunstig intelligens og maskinlæring samt deres etiske overvejelser i forbindelse med disse.