Medlemsvilkår
Kontingentet fastsættes på Dansk IT's generalforsamling. Kontingentperioden løber fra den dag, du meldes ind, og et år frem, og er momsfritaget.
Du modtager kort tid efter indmeldelsen en faktura samt et velkomstbrev, hvor du kan læse, hvordan du får adgang til dine medlemsfordele.
Du registreres først som medlem, når første kontingent er indbetalt, hvorved du opnår stemmeret til generalforsamlingen.
Betaling af medlemskab kan ske via kreditkort, indbetalingsstrengen oplyst i bunden af fakturaen eller bankoverførsel til reg.nr. 0400 og kontonummer 4023904220. Husk at oplyse fakturanummer og navn eller medlemsnummer.
Der er 14 dages fortrydelsesret fra registreringen har fundet sted, og bekræftelsen er modtaget. Fortrydelsesretten håndhæves ved at sende navn, samt ønsket om at fortryde købet til dit@dit.dk. Hvis du har benyttet dig af adgangen til medlemsfordelene GoLearn og Skillsoft ved at have registreret dig på de pågældende platforme indenfor de første 14 dages medlemskab, mister du fortrydelsesretten.
Betales fornyelse af medlemskab ikke, forbeholder Dansk IT sig umiddelbart ret til at udmelde medlemmet.
Som medlem modtager du automatisk mails fra Dansk IT på din registrerede mailadresse. Du kan til enhver tid afmelde dig disse. Undtaget herfor er mails angående administration af dit medlemskab samt invitation til generalforsamlingen.
Udmeldelse
Udmeldelse skal ske skriftligt til foreningens sekretariat inden starten på den nye kontingentperiode. Udmeldelsen skal sendes til dit@dit.dk.